

49,99 zł
Cena regularna:
99,99 zł

89,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł

89,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł

79,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł

79,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł

89,99 zł
Cena regularna:
129,99 zł

49,99 zł
Cena regularna:
99,99 zł

59,99 zł
Cena regularna:
139,99 zł

99,99 zł
Cena regularna:
149,99 zł

169,99 zł
Cena regularna:
249,99 zł

59,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł

99,99 zł
Cena regularna:
159,99 zł

Produkt dotarł w nieodpowiednim rozmiarze? Nie odpowiada Ci kolor? To żaden problem! W sklepie dreamsfashion.pl masz 14 dni na zwrot lub wymianę.
ZWROT
Zwrotu należy dokonać na swój koszt.
Zwrot również możesz zrobić za pośrednictwem poniższej strony internetowej:
Po kliknięciu w link do zwrotów i reklamacji kupujący zostanie poproszony o podanie adresu e-mail na który składał zamówienie i potwierdzenie kodem, który zostanie przesłany na jego adres e-mail.
Link do SZYBKICH ZWROTÓW → https://dreamsfashion.pl/zwrot
Regulamin zwrotów i reklamacji
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Towar należy wysłać na swój koszt na adres DREAMS FASHION ul. Bronisława Potockiego 3, 85-309 Bydgoszcz.
3. Dołączyć do przesyłki z towarem, który chcesz zwrócić następujące dokumenty: wypełniony formularz zwrotu kliknij tu aby pobrać formularz i paragon (dowód zakupu).
4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
5. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższe wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta.
6. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu do Sklepu.
8. Paczka z zwracanym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.
9. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
10. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres df@dreamsfashion.pl