
Produkt dotarł w nieodpowiednim rozmiarze? Nie odpowiada Ci kolor? To żaden problem! W sklepie dreamsfashion.pl masz 14 dni na zwrot lub wymianę.
ZWROT
Zwrotu należy dokonać na swój koszt.
Regulamin zwrotów i reklamacji
ZWROT
Warunkiem zwrotu jest dołączenie potwierdzenia zakupu i formularza zwrotu do zwracanego towaru.
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Po przekroczeniu tego terminu, towar nie będzie podlegał zwrotowi.
2. Towar należy wysłać na swój koszt na adres DREAMS FASHION ul. Bronisława Potockiego 3, 85-309 Bydgoszcz.
3. Dołączyć do przesyłki z towarem, który chcesz zwrócić następujące dokumenty: wypełniony formularz zwrotu kliknij tu aby pobrać formularz i paragon (dowód zakupu).
4. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
5. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższe wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta.
6. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zgodności towaru dokonujemy zwrotu. Pieniądze zostaną przelane na numer konta podany w Formularzu Zwrotu. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu do Sklepu.
8. Paczka z zwracanym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.
9. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
Dołączyć do przesyłki z towarem, który chcesz zwrócić następujące dokumenty: wypełniony formularz zwrotu kliknij tu aby pobrać formularz i paragon (dowód zakupu).
REKLAMACJA
1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Klient ma prawo złożenia reklamacji.
2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego Towaru otrzymanego w ramach Transakcji wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym na adres: DREAMS FASHION ul. Bronisława Potockiego 3, 85-309 Bydgoszcz.
3. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Firmę niezgodność Towaru z umową.
4. Właściwy przebieg procesu reklamacyjnego zapewnia przesłanie wraz z reklamacją reklamowanego Towaru. Reklamowany Towar powinien zostać przesłany Firmie w stanie kompletnym i czystym.
5. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Firmy dotyczy istniejących w chwili wydania Towaru niezgodności tego Towaru z umową. Na ogół nie traktuje się jako takiej obciążającej Firmę niezgodności: - uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru, - uszkodzeń mechanicznych Towaru, - uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.
6. Złożenie reklamacji na towar po praniu w nieodpowiedniej temperaturze (odpowiednią temperatura to na na metce producenta) może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji. Jest to nie dostosowanie się do informacji zawartych na metce.
7. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. O wyniku reklamacji Firma poinformuje Klienta mailowo.
Dołączyć do przesyłki z towarem, który chcesz reklamować następujące dokumenty: wypełniony formularz kliknij tu aby pobrać formularz i paragon (dowód zakupu).